IDarte Eskolak eta Gasteizko Artepan okindegi-enpresak esperimentazio proiektu bat jarri zuten martxan: euren produktu enblematikoenetako baten Packaging diseinua, hain zuzen ere, “Croissant de autor” delakoarena. Proiektu berritzaile honetan, eskualdeko sukaldari onenek beren errezeta propioetatik abiatuta croissant pertsonalizatu bat garatzen dute. Horrela, bi astetik behin saltzen diren croissant-bilduma bat sortzen da.


Diseinu Grafikoaren 3. mailako ikasleen zeregina zen marka-esentziarekin lotutako jatorrizko kontzeptu bat garatzea eta lehen eta bigarren mailako pack bat diseinatzea kontzeptu horrekin lotuta. Gainera, bilduma-izaera transmititu behar zuten eta gazte publiko batentzat zuzendu.


Lanerako prest jarri ziren eta hauek dira IDarteko GlassRoom gelan aurkeztu ziren azken proposamenetako batzuk. Aurkezpenera enpresako Txema Pascual eta Idoia Barreiro etorri ziren, eta, hitz egin zutenaren arabera, aurkezpenen profesionaltasunarekin eta proposatutako soluzioekin oso pozik geratu ziren. Gainera, ikasleei profesionaltasunetik feedback baliotsua eman zieten: materialak, kostuak, marka ikusgarritasuna eta bezeroen fidelizazioa bezalako aspektuak landuz.

