Proyecto de animación "Patience"

Animazio Proiektuak: “Patience” Olatz López de Heredia-k sortuta

Animazio Goi Mailako Zikloa-n argitaratua

Normalean, animazio-proiektuek lan-fluxu bera izaten dute, 3 fase bereizgarrirekin:


1. Aurreprodukzioa
2. Ekoizpena
3. Postprodukzioa

Aurkezpen honetan Olatz López de Heredia Animazio Zikloko 1. mailako ikasleak egindako animaziozko pieza baten aurreprodukzioko lan-prozesua erakusten dizuegu.

Gero, proiektuaren errealizazioan aurrera egin ahala, produkzio- eta postprodukzio-prozesua erakutsiko ditugu.

Aurreprodukzio fasea (argumentu eta arte garapena)

Animazio-pieza baten aurreprodukzio-fasean, ikerketa, gidoi, ideia eta ikusizko eta soinuzko kontzeptuen bidez esploratzen eta probatzen dira, produkziorako eta postprodukziorako materiala prestatzeko.

Fase honetan garatzen diren input edo itemak honako hauek dira, eta ez nahitaez ordena honetan:

Ideia eta Sinopsia

Animazio-ekoizpen oro ideia sortzaile batekin hasten da, eta, beraz, animazio-proiektu baten garapenean eman behar den lehen urratsa ideia hori egingarria den baloratzea da, hura aztertzea eta garatzea. Ideia irmoa denean, sormen-prozesuari ekiten zaio, gure historiaren argumentuaren sinopsi labur bat idatziz.

Kontzeptu nagusiak, edo ideia sortzaileak, erakargarria eta hitz gutxitan azaltzeko erraza izan behar du.-

Gidoi argumentala

Jatorrizko ideia argi definitu ondoren, argumentua hiru ekintzatan egituratuta lantzen da: planteamendua, korapiloa eta amaiera.

Concept art:

Zirriborroak eta pertsonaien, inguruneen, jantzien eta prop-en* diseinuak ideiaren eta argumentuaren irudietara eramatea da concept art.

Marrazkia sormen-prozesu osoaren parte izan ohi da.

Storyboard: filma osatuko duten plano guztiak irudietara pasatzea ikus-entzunezko lengoaiaren bidez.

Historiak mugituko dituen ildo nagusiak ezagutzen hasten diren unean, Storyboardekin lanean hasi ohi da. Lehenengo storyboard-en marrazkiak bineta txiki independenteak dira, eta garrantzitsuena ez da marrazkiaren kalitatea, baizik eta argudiozko ideietan aurrera egitea eta pertsonaiak eta ingurunea nolakoak diren ulertzen laguntzea. Ondoren, argumentua behin betikoa denean, eta animazioaren eta ingurunearen protagonistak osorik landu eta diseinatu direnean, behin betiko storyboarda egingo da, animatika* sortzeko erabiliko duguna.